Last day in Paradise…!!

PEPPERDINE UNIVERSITY

Hi everyone! Ritmo trepidante en Malibu en nuestros últimos días, especialmente ayer, que hicimos una excursión de día entero… Y qué excursión! Primero fuimos al Hall of Fame de Hollywood, a sentirnos una vez más como verdaderas estrellas! Desde allí nos fuimos nada más y nada menos que a Beverly Hills, concretamente a la calle de Rodeo Drive, donde están algunas de las tiendas más caras del mundo: todo lujo! Y sí, es exactamente la misma calle donde Harrison Ford se lleva de compras a Julia Roberts en la película “Pretty Woman”! Después nos fuimos a Griffith Observatory, el mejor mirador para ver todo Los Angeles. Y especialmente el mejor sitio para ver mínimamente de cerca el letrero de Hollywood! Y por último fuimos a The Grove, un centro comercial con un toque muy especial, sobretodo por el mercado de comidas de todo el mundo que tiene!

 

Y nada, ahora nos toca terminar las clases, comer, despedirnos de todo el mundo y esta tarde hora nuestra ya cogemos el avión. Os recomiendo ir mirando si hay algún retraso, ya que yo dentro de nada ya me quedaré sin internet. La mejor manera es que vayáis a la web de Iberia, en el apartado estado de vuelos: http://www.iberia.com/us/llegadas-y-salidas/

Aquí seleccionáis por “Número de vuelo” e introducís nuestro vuelo, el 6170. De momento lo acabo de mirar y no sale ningún retraso, así que en principio salimos de Los Angeles en nuestro viernes a las 18.10 hora local, para llegar a Madrid a las 14:30 del sábado, hora local de Madrid. Los de Barcelona cogemos el siguiente avión a las 15:45 hora local, para al fin llegar a Barcelona a las 17:05.

Para cualquier incidencia que pueda surgir no os preocupéis que os mantendremos informados, pero aún así os recomiendo ir mirando el estado de vuelos para que os quedéis más tranquilos.

Así que nada, a disfrutar las últimas horas y nos vemos en breve!

Abrazos a tod@s!!

 

 

Hi everyone! Ritme trepidant a Malibu en els nostres últims dies, especialment ahir, que vam fer una excursió de dia sencer… I quina excursió! Primer vam anar al Hall of Fame de Hollywood, a sentir-nos una vegada més com a veritables estrelles! Des d’allà vam anar ni més ni menys que a Beverly Hills, concretament al carrer de Rodeo Drive, on hi ha algunes de les botigues més cares del món: tot luxe! I sí, és exactament el mateix carrer on Harrison Ford s’emporta de compres a Julia Roberts a la pel·lícula “Pretty Woman”! Després vam anar a Griffith Observatory, el millor mirador per veure tot Los Angeles. I especialment el millor lloc per veure mínimament de prop el rètol de Hollywood! I finalment vam anar a The Grove, un centre comercial amb un toc molt especial, sobretot pel mercat de menjars de tot el món que té!

 

I res, ara ens toca acabar les classes, menjar, acomiadar-nos de tothom i aquesta tarda hora nostra ja agafem l’avió. Us recomano anar mirant si hi ha algun retard, ja que jo en breus ja em quedaré sense internet. La millor manera és que aneu al web d’Iberia, a l’apartat estat de vols: http://www.iberia.com/us/llegadas-y-salidas/

Aquí seleccioneu per “Nombre de vol” i introduïu el nostre vol, el 6170. De moment ho acabo de mirar i no surt cap retard, així que en principi sortim de Los Angeles el nostre divendres a les 18.10 hora local, per arribar a Madrid les 14:30 del dissabte, hora local de Madrid. Els de Barcelona agafem el següent avió a les 15:45 hora local, per finalment arribar a Barcelona a les 17:05.

Per a qualsevol incidència que pugui sorgir no us preocupeu que us mantindrem informats, però tot i així us recomano anar mirant l’estat de vols perquè us quedeu més tranquils.

Així que res, a gaudir les últimes hores i ens veiem en breu!

Abraçades a tots i totes!!