¡Oxford y mucho más! / Oxford i molt més!

Wellington College

Parece ser que los momentos de tranquilidad se acaban porque la llegada de los demás chicos y chicas se acerca. A pesar de esto, las actividades y excursiones siguen llegando a buen ritmo y no paramos ni un minuto.

Ayer por la tarde, hicimos una segunda visita al pueblo para ir a tomar algo y comprar algunas cosas antes de irnos a la piscina a darnos un chapuzón.

Por la noche tuvimos una súper barbacoa en el jardín de la escuela e hicimos una Scavenger Hunt, una carrera a contrarreloj en la que tuvimos que encontrar cosas por el campus y llevárselas a los monitores para que nos las validaran en una lista que nos habían dado. ¡Al final uno de los grupos de chicos y chicas españolas terminamos ganando!

Aunque hoy empezábamos el fin de semana no nos hemos podido relajar porqué teníamos que ir a desayunar y subirnos al autocar para ir de excursión a Oxford con Phil y Jacob.

Allí hemos podido visitar la espectacular y mundialmente conocida Universidad y luego hemos podido hacer lo que más nos gusta: ¡ir de tiendas!

Aunque al principio nos ha llovido un poco nos lo hemos pasado súper bien hasta el punto de tener que ir a hacer una pequeña siesta antes de ir a cenar!

Por mala suerte, Mariona y uno de los chicos, los padres del cual ya están al corriente, hemos tenido que quedarnos en el pueblo para ir al médico pero… nos hemos encontrado una magnífica desfilada de carnaval así que ¡al final tampoco ha sido tan malo perdernos la excursión!

El momento agridulce del día lo hemos vivido cuando los dos chicos de Kazajistán han tenido que irse. ¡Los echaremos mucho de menos!

De todos modos, mañana será el último día tranquilo del que podremos disfrutar en la residencia de Beresford (donde estamos alojados) porque por la noche llegará un grupo de italianos que se alojara aquí con nosotros. Durante los primeros días de la semana que viene llegaran más grupos hasta llegar a ser casi ¡90 estudiantes!

¡Seguro que lo pasaremos genial con ellos aquí!

¡Hasta pronto!

_____________________________________________

Sembla ser que els moments de pau i tranquil·litat s’acaben perquè l’arribada d’altres nois i noies s’acosta! Però malgrat això, les activitats segueixen arribant a bon ritme i no estem parats ni un minut.

Ahir a la tarda, vam fer una segona visita al poble per anar a prendre alguna cosa i comprar abans d’anar cap a la piscina a fer una capbussada.

A la nit vam fer una una súper barbacoa al jardí de l’escola i després una Scavenger Hunt, una carrera a contrarellotge en la que vam haver de trobar coses pel campus i portar-les als monitors perquè ens les validessin a una llista que ens havien donat. Al final un dels grups de nois i noies de casa van acabar guanyant!

A més, tot i que avui començàvem el cap de setmana no ens hem pogut relaxar gaire ja que ens havíem d’afanyar a anar a esmorzar i pujar a l’autocar per anar d’excursió a Oxford amb en Phil i en Jacob.

Allà hi hem pogut visitar l’espectacular i mundialment coneguda Universitat i després hem tingut l’oportunitat de fer allò que més ens agrada: anar a veure botigues!

Tot i que al principi ens ha plogut una mica ens ho hem passat d’allò més bé… fins al punt d’haver d’anar a fer una petita migdiada abans d’anar a sopar!

Malauradament, la Mariona i un dels nois, els pares del quan ja n’estan al corrent, hem hagut de quedar-nos al poble per anar al metge però… ens em trobat una magnífica rua de carnaval així que al final tampoc ha estat tan dolent perdre’ns l’excursió!

La nota trista del dia l’han posada els dos nois de Kazakhstan que han hagut de marxar. Els trobarem molt a faltar!

De totes maneres, demà serà l’últim dia tranquil del que podrem gaudir a la residència de Beresford (que és on estem allotjats) perquè a la nit ja arriba un grup d’italians que s’allotjaran aquí amb nosaltres. A part d’ells, durant els primers dies de la setmana que ve arribaran més grups fins arribar a ser gairebé 90 estudiants!

Segur que ens ho passarem genial amb ells aquí!