WE LOVE NEW YORK CITY

LEESBURG

Hola pares!

El cap de setmana vam estar a NYC! Per fí va arribar el viatge tant esperat per alguns dels vostres fills! Ens ho vam passar moooolt bé!

Abans d’arribar a la “gran poma” vam anar a l’hotel de New Jersey, on ens vam reunir amb els turcs, els vietnamites, els romanesos i els búlgars que havien marxar la setmana sencer a Canadà. El retrobament amb alguns dels “host Brothers” o “host sisters” va ser emocionant per alguns d’ells.

Tot seguit vam anar a l’Empire State i vam poder gaudir de les vistes d’una de les ciutats més impressionants del món.

Vam agafar les vans i ens vam dirigir cap ala Universitatde Columbia, que era MOLT a les que tenim per Catalunya… Vam tornar cap al centre i va ser el torn de caminar de 5th Avenue! No vam tenir gaire temps per entrar a les botigues, ja que havíem de veure moltes coses, però vam gaudir d’un dia de sentir-nos com famosos caminant entre les grans marques de roba. La botiga que més els va agradar i amb diferència és l’Abercrombie, on es van poder fer una fotografia instantània amb un noi molt maco que estava fent de model. Alguns van sortir taaaan emocionats de la tenda, que vam pensar que necessitarien reanimació! jejeje

El primer dia a NYC va acabar a Times Square, on els nois i noies van poder sopar i fer algunes compres sota les llums de Broadway i els cartells varis que es poden trobar en aquell petit paraís de publicitat.

Aquesta foto és de quan ens vam posar alguns de nosaltres a ballar la Macarena al mig de Times Square! Els turcs també van voler ballar algun ball típic seu, que no vam acabar d’entendre.. jejeje

El segon dia a Manhattan  va ser una mica més tranquil. Ens vam llevar a les 6:30, vam esmorzar i vam anar a buscar el ferry que ens portaria a Ellis Island i a l’estàtua de la llibertat. Després vam tenir una mica de “walking”, vam veure Wall Street, la zona zero on hi havia les torres bessones i on ara hi ha 3 edificis molt macos, que acabaran sent 5 quan tot s’acabi de reconstruir.

Vam passar per Little Italy i China Town i vam poder veure la diferència entre els grans edificis i les petites cases d’aquesta zona. Alguns fins i tot comentaven que ja no els calia anar a Xina per a veure com viuen allà, perquè es van poder fer una idea amb el que vam veure en 1 hora…

Més tard vam anar al Sea Port, on vam veure els vaixells, el pont de Brooklyn i vam gaudir de música en directe. Aquesta va ser la nostra última parada a NYC i vam agafar les vans i autobús que ens portaria de tornada amb les Host Families.