Ja hem arribat a Leesburg!!!

LEESBURG

 

Benvolguts pares,

El viatge va anar bé però amb una mica d’estrès. El vol de Barcelona a Paris, tal com sabeu, va sortir amb retard i quan vam arribar a Paris, vam haver de córrer per agafar el següent vol. Hi havia molta gent i tothom tenia pressa. Finalment vam aconseguir entrar a l’avió i començar l’aventura americana.

Durant el vol vam tenir sotregades i algun mareig. Però vam arribar bé i on time.

A l’aeroport ens esperaven 3 furgonetes per a portar-nos amb les famílies. Després de donar moltes voltes, cadascú va anar a casa seva.

Avui, ens han portat a fer el test al costat d’un llac preciós. Després hem tornat a l’escola i hem pogut assaborir el «packed lunch» que ens ha preparat la família. Per la tarda hem anat de «shopping» al Dulles Town Center shopping mall!!! Ja ens hem gastat els nostres primers dòlars.

Ens ho estem passant molt bé!

Visc (A)mèrica!!!!